Przedświąteczna sprzedaż
Pracownik sklepu k/m
- Strona Główna
- Oferty pracy
- Pracownik sklepu k/m
Zawód: Sprzedawca*
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
Wymagania:- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe;- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;Praca w godzinach: 07:00 - 15:00 oraz 14:00 - 22:00;
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 650 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Miejsce pracy: śląskie / Żywiec
Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Doradca Klienta / Sprzedawca
AGATA Spółka Akcyjna
Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: podkarpackie/ Rzeszów
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich...
-
Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: mazowieckie/ Siedlce
Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy. Dbałość o odpowiednią ekspozycję towarów na dziale świeżym (mięso, wędliny, sery) oraz monitorowanie dat ważności produktów. Aktywna sprzedaż produktów oraz doradztwo Klientom. Utrzymywanie...
-
Pracownik Sprzedaży
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: lubuskie/ Zielona Góra, Gorzowska 2
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów....
-
Kierownik / Kierowniczka sektora
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: lubelskie/ Lublin, Olimp, Aleja Spółdzielczości Pracy 32
Jakie zadania na Ciebie czekają? rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów; budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów; zarządzanie zespołem profesjonalistów,...
Ostatnie wpisy