Przedświąteczna sprzedaż
Kierownik Zmiany
- Strona Główna
- Oferty pracy
- Kierownik Zmiany
Kierownik Zmiany
Wrocław
Twoje zadania:
- Zarządzanie całym zespołem sklepu poprzez organizację pracy, wyznaczanie priorytetów i nadzór.
- Zapewnienie poprawnej realizacji zadań zgodnie z modelem organizacyjnym (w tym zarządzanie pracą pracowników Carrefour i firm zewnętrznych).
- Szkolenie pracowników w zakresie codziennych zadań i identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
- Zapewnienie przejrzystości i atrakcyjności sklepu (czystość, porządek, oznakowanie).
- Dbanie o zgodność wyglądu sklepu z polityką firmy i oczekiwaniami klientów.
- Zarządzanie przepływem pieniędzy w sklepie.
- Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie.
- Reprezentowanie sklepu w przypadku kontroli (PIH, Sanepid, US, UDT, Weterynarii).
- Dbanie o terminowe składanie zamówień i ciągłą dostępność asortymentu.
- Kontrola dostępności asortymentu na podstawie listy asortymentowej.
- Gwarantowanie wiarygodności stanu magazynowego poprzez nadzór nad sumiennym przeprowadzeniem inwentaryzacji.
- Kontrola jakości sprzedawanych produktów i egzekwowanie przepisów (daty przydatności, normy przechowywania).
- Analizowanie wyników, identyfikowanie problemów i podejmowanie działań w celu realizacji celów sklepu.
- Gwarantowanie przestrzegania procedur w celu unikania i ograniczania strat.
Nasze wymagania:
- Doświadczenia w zarządzaniu sklepem (mile widziane w branży FMCG).
- Umiejętności budowania i motywowania zespołu.
- Znajomości wskaźników ekonomicznych i umiejętności analizy danych.
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
- Odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania i orientacji na cel.
- Znajomości języka angielskiego (mile widziane).
Mamy dla Ciebie:
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Kierownik Zmiany Carrefour Polska Sp. z o.o. Wrocław Kierownik Zmiany Kierownik Zespołu dolnośląskie Kierownik Sklepu Wrocław Wałbrzych Legnica
APLIKUJ TERAZ Zobacz podobne oferty
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubuskie / Zielona Góra
Opis stanowiska Jesteśmy firmą z branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora sklepu ds. handlowych w dziale kas. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację i zarządzanie pracą działu kas oraz dbanie o wysoką jakość...
Więcej informacji
Aktywne od: dzisiaj
Transgourmet Polska
Miejsce pracy: zachodniopomorskie / Szczecin
Twój zakres obowiązków nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży, prowadzenie kontroli i analizy wyników sprzedażowych, nadzór nad Pracownikami, wspieranie organizacji pracy kierowników działów, nadzór nad gospodarką magazynową...
Więcej informacji
Aktywne od: dzisiaj
PHU Koral sp. z.o.o sk
Miejsce pracy: śląskie / Zawiercie
Główne Obowiązki: Planowanie i organizowanie pracy zespołu Odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów pracy sklepu. Realizacja założeń sprzedażowych oraz minimalizacja strat. Nadzór nad dostępnością asortymentu, ekspozycją...
Więcej informacji
Aktywne od: wczoraj
Praca
Ostatnie wpisy