• Kariera
  • Praca kierownika sklepu
  • Warunki zatrudnienia
  • Z innej perspektywy
  • Oferty pracy

kierownik-sklepu-logo.pngkierownik-sklepu-logo.png
Menu
  • Kariera
  • Praca kierownika sklepu
  • Warunki zatrudnienia
  • Z innej perspektywy
  • Oferty pracy

Przedświąteczna sprzedaż

  • Strona Główna

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

  • Strona Główna
  • Oferty pracy
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Dołącz do ekipy jako
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Miejsce pracy: Swadzim
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
  • posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym z nadzorem kasowym i z realizacją usług oraz obsługą posprzedażową
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień
  • cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
  • potrafisz organizować pracę swoją i innych
  • posiadasz wiedzę z zakresu prawa konsumenckiego oraz kasowego
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale
  • odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy
  • gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji, zwrotów towarów i obsługi posprzedażowej
  • zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości serwisu i usług montażowych
  • pozyskiwanie partnerów zewnętrznych, budowanie relacji oraz współpraca w obszarze serwisu i usług montażu
  • odpowiedzialność za realizację wskaźników ekonomicznych, ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
  • budowanie więzi z lokalną społecznością i dbanie o pozytywny wizerunek sklepu, poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
  • dbanie o wysoki standard obsługi klientów oraz ich satysfakcję, monitorowanie wskaźników efektywności standardów obsługi i poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich doskonalenia
  • zarządzanie podległym zespołem, rozwój, motywowanie oraz dbanie o dobrą atmosferę w pracy
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premię za progresję;
  • udział w wynikach i akcjonariat;
  • fundusz mieszkaniowy;
  • dofinansowanie do termomodernizacji;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • prywatna opieka medyczna;
  • eTutor - platforma do nauki języków obcych;
  • kafeteria benefitów MyBenefit;
  • rabat na zakupy;
  • telefon służbowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Stawiszyn Swadzim Kierownik Sektora Marketu Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu Dolsk
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transgourmet Polska

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...
Więcej informacji
Aktywne od: wczoraj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i...
Więcej informacji
Aktywne od: wczoraj

Klient portalu Praca.pl

Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

Miejsce pracy: wielkopolskie / Swadzim

Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników...
Więcej informacji
Aktywne od: 2025-07-09

Praca

Znajdź pracę teraz!

Najnowsze oferty pracy:

  • Pracownik Hali

    Transgourmet Polska

    Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: śląskie/ Katowice

    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania...

  • Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.

    Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Ełk, ul. Wojska Polskiego

    Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy...

  • Sprzedawca

    Polcar P.P.H.

    Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: mazowieckie/ Wólka Kosowska, k/ Warszawy

    Zakres obowiązków: Realizacja strategii handlowej oraz celów sprzedażowych wyznaczonych przez firmę Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami Profesjonalna obsługa klienta Dbanie o wizerunek firmy Pomoc klientom w doborze części, praca na...

  • Sprzedawca w salonie meblowym

    Klient portalu Praca.pl

    Dodane: dzisiaj, Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań

    Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji....

Więcej ofert pracy

Ostatnie wpisy

  • Przedświąteczna sprzedaż
  • Awans na Kierownika Sklepu
  • Kreatywny Kierownik Sklepu
  • Modne miejsce
  • 6 zasad kierowania zespołem

Kategorie

  • Praca kierownika sklepu
  • Kariera
  • Warunki zatrudnienia
  • Z innej perspektywy

Archiwum

  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • sierpień 2016
  • luty 2015
  • styczeń 2015
  • grudzień 2014
  • październik 2014
  • sierpień 2014
  • lipiec 2014
  • marzec 2014
  • styczeń 2014
  • czerwiec 2013

© 2019 Kierownik sklepu, Wszelkie prawa zastrzeżone.