O kierownikach sklepu
Trudno zliczyć ile sklepów znajduje się w tak dużym mieście jak Olsztyn. Co tydzień powstają nowe i zamykane są stare punkty sprzedaży, dlatego nadążenie za wszelkimi zmianami w branży handlu i sprzedaży jest niezmiernie trudne. Niemniej, ile sklepów w Olsztynie, tylu kierowników, którzy odpowiadają za towar i pracowników w nich zatrudnionych.
Kierownik sklepu, kierownik sklepu Olsztyn, jest osobą, która nadzoruje prawidłową realizację zadań sprzedażowych oraz ustala kierunek działalności sklepu. Zadaniem kierownika jest kontrola efektywności wypełnianych obowiązków przez podległy mu personel, monitorowanie postępów pracy i sprawdzanie osiąganych wyników. Dobry kierownik powinien umieć dostrzegać błędy popełniane przez pracowników i w razie potrzeby umieć je poprawić w sposób zadowalający oczekiwania i potrzeby klienta. Do pozostałych zadań kierownika sklepu należy również podział zadań, rozliczanie z personelem, podwyższanie lub obniżanie wynagrodzenia oraz rekrutacja pracowników.
Co ważne, kierownik sklepu powinien umieć zadbać o odpowiednią motywację personelu, dbać o przestrzeganie procedur i przepisów BHP, monitorować stan zapasów i realizować plany sprzedażowe sklepu. Jak w każdym zawodzie związanym ze sprzedażą, stanowisko kierownika sklepu zorientowane jest na klienta, na jego potrzeby i wymagania. W końcu każdy chyba zna powiedzenie „klient nasz pan”.
Komentarz